Nyolc meccsre eltiltották a Hamburg brutális csatárát

Nyolc mérkőzésről eltiltották Paolo Guerrerót, a Hamburg perui csatárát, aki a Stuttart elleni hét végi Bundesliga-mérkőzésen csúnyán felrúgta a szögletzászlónál Sven Ulreichet, a találkozón 4–0-ra diadalmaskodó VfB kapusát.


Guerrero brutális szabálytalansága nyolcmeccses eltiltást ért
 

Guerrero 3–0-s stuttgarti vezetésnél hátulról brutálisan rácsúszott a Hajnal Tamást is foglalkoztató csapat kapusára, Sven Ulreichre, s a játékvezető habozás nélkül felmutatta neki a piros lapot. A Német Labdarúgó-szövetség (DFB) fegyelmi bizottsága súlyos kötelességszegés és tettlegesség miatt szabta ki a nyolc meccsre szóló eltiltást.

A HSV azonban nem fogadja el a perui válogatott támadó büntetését, s fellebbez a döntés ellen. Erre jövő hét hétfőig van lehetősége a klubnak. Guerrero elnézést kért a Stuttgart kapusától.

„Frusztrál voltam, s úgy mentem oda, hogy megszerzem a labdát. Aztán láttam, hogy elkéstem, de már nem tudtam kontrollálni magamat. Elnézést kérek – mondta Paolo Guerrero. – De ilyen dolgok nem csak velem történnek. És őszintén szólva nem értem ezt a nagy felhajtást. A kapus nem sérült meg, tudta folytatni a játékot."

Thorsten Fink elmondta: meg fogják büntetni Guerrerót, de mivel nem visszaeső és ez az első kiállítása, ezért nem annyira súlyosan. A tréner hozzátette: bántja a perui kiállítása, hiszen remek formában futballozott, viselkedése azonban nem elfogadható.

Dietmar Hamann, egykori profi labdarúgó szerint Guerrerót ki kell vonni a forgalomból, s az idény végéig szóló eltiltással kellett volna sújtani. Jürgen Klopp, a Dortmund trénere is egyetértett Hamannal, s elmondta: a 28 esztendős csatár tette megbocsáthatatlan.